Thats freedom.

โš ๏ธThis post is 15 years old, please view details on older post content.

Hello everyone, it has been a while since I blogged. I have been doing a few things lately and have not really had the time. However right now, I am making it. ๐Ÿ™‚

I don’t know if everyone knows the stories of the trapped miners in australia (story here) but after 14 nights trapped 1km under the earth in just a small cage, they were finally free today. It was an amazing moment, because they walked free. I am really glad they are ok.

In other news, Prenty and Kendra have decided to let myself and Nicole adopt the Physical Fanlisting network and we have been putting alot of effot into it, so hopefully some time in the near future we shall be able to open it for everyone, stay tuned on that. ;D

I have also updated my Harry Potter collection, with some items I had brought and some that were gifts from Luna.

For now, that is really all I have to say. Thanks for all the comments I will try and return them as soon as I can. ๐Ÿ™‚

19 Responses

  1. I am glad the miners got out of that rubble (literally) okay. Just imagine what might’ve happened if they were never found. But I am glad you could make it back Kya. I love your blogs. Anyways:

    I always liked your Harry Potter collection. Maybe I should make one for myself. But then again, I don’t even have ten things, lol. I am going to buy some more. On the pamphlet of the HP and the GOF movie, there is an order form for various wands. (nobelcollection.com or something). I am gouing to look into those.

    Anyhow, wellcome back Kya!

  2. Aren’t you a busy girl. Lol about time you updated! That’s good the miners got freed. It’s always good to hear stories like that have a happy ending ๐Ÿ™‚

  3. Haha, very good guess, but I wish it was Josh Holloway. But no sadly it’s not Josh Holloway, I had papa’s con chorizo. I’m glad you were able to adopt the physical fanlistings site. If you need any help on that, let me know, so I can help out. But I don’t know what kind of help I’ll be of. But just let me know okay?

  4. yay for the physicals fanlisting. i was wondering where it went actually. lol. glad those miners are now free, that must have been the worst couple of days of their lives. i like the layout. drako malfoy is hot….i guess ha ha.

  5. *psht* How rude to cut me off there ๐Ÿ˜› Ok let’s continue then… I heard about the miners, thank God they were allright. Seems like there’s been some accidents like that going on lately, and all are not as fortunate ๐Ÿ™ Good luck with your fanlisting network, I know you of all people will make an excellent job ๐Ÿ˜‰ What is it, though…?

    Ok, anyways. I got through the comment ๐Ÿ˜€ *yay* Take care love and talk to you soon ๐Ÿ™‚

    xoxox

  6. Wow, new comer to your domain. Tom Felton is just too sexy. LOL. And yes Harry Potter rocks!
    I’m glad the miners are out. It’s horrifying to know that they were stuck there for a while. Quite scary!
    Ooh, I see we’ve got some things in common: Loves Harry Potter, INXS, Lost, and Prison Break. INXS rocks my socks, as well.
    You’ve got so many domains! It’s amazing! How can you keep up with that much?

  7. You’re alive! Aha. There was a mine trap here too, then the government lied about survivors and only one ended up being alive and well.. glad they’re okay down under!

    Congrats on the network, can’t wait to see!

  8. goodness! thats quite a collection you’ve got there!! and i saw that thing about the miners too. that was so wicked. did you heard dave grohl recorded a message for them or something, cause they requested ipods with foo fighters music on it. haha.

  9. Hello Kya! I’m really happy you adopted the Physical Fanlisting network! I can’t wait ^^ I already have a few in my wishlist ^^’
    I just saw your HP collection… OMG I’ve never seen so many HP stuff!! O__o’
    Here in Italy there were no news about the miners, but I’m sooo glad they’re free ๐Ÿ™‚

    cheers!

  10. I actually hadn’t heard about those miners. I’m not much of a watcher of the news. I really should be; I just find it all too depressing. *lol* I’m glad they got out okay. YAY! ^^

  11. I am very glad to hear they are okay! I had been thinking of them. ๐Ÿ™‚

    ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ :O ! I am excited for the network. OMG am I excited. ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜€ BOW DOWN TO THE IRRITABLE BOWL AND THE DARK NOODLE! Sorry, Mich Hale spasm.) What’s going on here?

    Harry Potter stuff is schweet.

    The end. ๐Ÿ™‚

  12. Once again, congratulations on adopting the Physical fanlistings network! *hugs*

    I’ve been keeping myself busy as well ๐Ÿ˜ฎ

  13. Yeah I saw it live in BBC news when the miners finally got out and there were family&ambulances waiting for them. Such a touching moments ^^;!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

๐Ÿ‘‹ Hello!

Hey, my name isย ๐Ÿ‘ฉ๐Ÿปย Kassy. I am a 33-year-old Graphic Design / Photography ๐ŸŽ“ย studentย located in country Australia. I createย ๐ŸŽจย digital art, captureย ๐Ÿ“ทย photographs, buildย ๐Ÿ–ฅย websitesย and designย ๐Ÿ“˜ย childrenโ€™s books.ย ๐Ÿ’–ย My blog is my online home where I share my personal stories, university updates, freebies, tutorials and much more.ย โญ๏ธ

โฐ Currently

โœจ Let's Connect

๐Ÿ“ Categories

๐Ÿ”— Websites

๐ŸŽซ Member