Ghosties right behind the door

โš ๏ธThis post is 15 years old, please view details on older post content.

Thank you so much to everyone for the comments and not so much thanks to some of the weird comments from Peter Pan, I will not be your tinkerbell crack head freak ;D

I watched a new show that aired here in Oz tonight, it”s called Ghost Whisperer I thought it was pretty good. It”s in many ways similiar to medium. It has a lady who gets visits from those lost souls who need to send messages to loved ones and need a person who can see and commincate with the dead (a Medium) to help them. I do believe they got alot of things right and I love shows like this because I can relate to them (:

I have a pending fanlisting on upcoming or just a pending fanlisting I am freaking out, I tell you. It”s so masive to me I would just be over the moon if I got it. But I am trying not to get to worked up about it because I know I may not get it and yes I don”t want to cry emo tears with Tibet. BUT I also have fanlistings I need to own or I will die Like a certain webmaster ๐Ÿ˜‰ And Actor *croses fingers, hands, toes and anything else.*

Keeping with TFL chat I am now also a Trouble Checking in Websites ๐Ÿ˜€ I love websites and its not that bigga category so all should be wonderful I look forward to January when I shall be able to do my first check for the new new, damn hiatus *snort*

I am having fun with sending cards, thanks guys who emailed me wanting one I looove sending them so will be alot of fun to get many as well.

Going to see GOF on Friday, woot. I am also going to buy Nicoles xmas present on Friday as well, woo that will be lots of fun fun. And just so everyone knows I have not brought any domains since my last blog, but I think within the next blog I may have…… (: the precious <33333 Thanks guys ๐Ÿ™‚ *hugs*’,

20 Responses

  1. Kyaaaaaaa loooooooove. I loooooooooove you.
    I hope that you’ll get those fanlistings that you want. The show does sounds interesting. =D
    I like the website category too.
    Since it’s a christmas-y mood.. let me wish you a Merry Christmas. =D

  2. smexy layout!!! very smexy!

    ooo i’ve see ghost whisperer advertised! it looks really good i want to watch it!

    good luck with the fanlisting i really hope you get it! ๐Ÿ˜€
    trouble checking sounds cool, but it must take a bit of time.

    cards? christmas cards!!! sadfjhsldkvbskldjvbkdfb *falls of chair* i LOVE christmas ๐Ÿ˜€ im all excited ๐Ÿ˜€

    you domain whore xP another one hahahahahahaha

    oooo what ya gona get her?? something pretty? :D:D:D

    mwah xx

  3. Ohh my. Ghost Whisperer is here too! It’s been on for quite a while as well. My mom is obsessed with that show haha. I like it too. It’s quite interesting ๐Ÿ˜ Lol

    Well that’s..uhm good that you haven’t bought a domain ? LOL I don’t know you are crazy ๐Ÿ˜›

  4. Hey, ghost whiperer has been on here for a while. I saw it and its a pretty good show. Have fun seeing HP on friday. Its a really good watch, Just dont expect to see every important part of the 4th book in this movie

  5. congrats on withstanding the urge to buy another domain! Well, for now at least. hehe

    Have fun shopping, I love buying Christmas presents! And then you get to go home and wrap them up! But then the next day you realise you’re broken until next pay day =( haha

    I haven’t seen Ghost Whisperer, but Jennifer Love Hewitt’s in that, right? I saw her on Letterman a while ago. Ohhh Oprah’s on Letterman on Thursday, I can’t wait! hehe =)

    Hope you get the fanlistings you want, too! Good luck! =)

    Thanks for the comment, babe xoxo

  6. *stalks like the stalker I am* Bwahahahaahaaaaa!

    OMG GoF soon for teh Kya! OMG glee squee! I think I’m silently dying from the inside out not being able to see it. December 15th come now, gosh darnit!! (Send Harry some love from me, won’t you preccciousss?)

  7. I’m gonna write your card tomorrow *dances* If I don’t get stuck in the Er *bleh* I would SO like to see that show I’m such a Medium fan ๐Ÿ˜€ Oh Mediums on tomorrow ๐Ÿ˜› yay ๐Ÿ˜€ I’ll watch that hehe

  8. heyy. just stumbled across wishless.net through browsing. just wanted to say i love your site..it’s really pretty. you’re very good at layout making!

  9. I hope you get the fanlisting! My fingers are crossed for you. ๐Ÿ™‚ And if not, we’ll cry massive amounts of emo tears together, and I’ll write some lousy poetry. ๐Ÿ˜›
    Have fun seeing GOF!

  10. Kya I’d really watch what you say. That’ll make him angry, and you wouldn’t like him when heรขโ‚ฌโ„ขs angry. I am being serious. Okay, thanks. Please don’t make him angry, he’s looking at me again OMG NOOOOOOOO PETER NO Please AHHHHHH! Yeah, my dad was mad about that show he thinks itรขโ‚ฌโ„ขs a rip off of Medium/ Him and I really like Medium, we usually watch it together. ๐Ÿ™‚ For some reason he doesn’t like Jennifer Love Hewitt, hmmm. Anyway, I have only seen one episode of Ghost Whisper, the one you have, I definitely think medium is better, but I cried in Ghost Whisper only because of the Father and Son stuff, I thought the son wasn’t that good of an actor though, but I am like that with father daughter/sun (I mean son Ahhh) stuff, and I think my Aunt Flo might have been visiting or getting ready to visits at the that time. Man, I am talking too much. It’s the pixie dust okay. He keeps drugging and then borking and I am scared. Please help me. I’m sorry Peter I didn’t mean it. No — no, I would never say bad thing about you.. I LOVE MEDIUM, and you too Peter, of course. No I love you more sweetie, please I know I was I was stupid! Iรขโ‚ฌโ„ขm sorry! I should have thought out what I was going to say be– OWWWWWW. Those Pending Fanlistings on upcoming are killer dude. theyรขโ‚ฌโ„ขre like the sunshine daisy butter mellow honey suckle sun squash zucchini sunflower rainbow. Liar. I know you want to cry Tibet tears with him, the Dark Lordess always knows. I hope you get those pending upcoming Fanlistitngs (I canรขโ‚ฌโ„ขt spell this word! :D) miss. ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ Congratulations on becoming a Website Trouble Checker. I know you will do great, you are awesome even if you are a TC Nazi. ๐Ÿ˜€ Maybe some day my name will be in green too, though I doubt it. ๐Ÿ˜› hahahah yeah you’re funny, you didn’t want the hiatus someone how I kind of figured that *cough*Nazi*cough* Maybe we could do some work on some other things preciousss while we wait for the hiatus to come off. ๐Ÿ˜€ OMG I hope I get you a S.S. ๐Ÿ˜‰ Ahhhhhh I want to know who is sending me cards. ;o Your cards are awesome even if I can’t see them. ๐Ÿ˜€ Ahhhhhh, no you don’t need to buy me a present. I am going to probably search the place I am buying yours from tomorrow, once my brings are working a bit more, hopefully they will be by then. …(: Well, I hope you have fun at the movie an that’d be sheet if you got some cool Harry Potter foods, weee! Ahhhh domains, tsk tsk.

    P.S. Food is the fuck. Wait woops it was actually Cooking is the fuck. Man I can’t even get my own fucks ups right.

  11. I have yet to see GOB, but I think I am looking forward to it. I live in a really small town, so we have no good cinema, so will have to wait until I get to the big city, though.

    Hopefully it will be worth it.

  12. Hello sweety ๐Ÿ˜€
    Ghost Whisperer sounds like a book series I read called The Mediator and i loved it. I hope they will eventualy show Ghost Whisperer over here.
    ooohh eee weee qwweee! More FLS ๐Ÿ˜€ *crosses fingers and toes and everything else for you* xP I hope you get the ones you want.
    weeeeee I would really love to receive a card off you ๐Ÿ˜€ but you know my situation :S.. but I’ve emailed you about it :P.
    Yay for you seeing HP finally :D. You see? didn’t this week just zoom by xD tehee well I hope you enjoy it.
    Love you tons
    Yimin xox

  13. Ahhh I want to watch Ghost Whisperer but I’ve never gotten off my ass to watch it. xP Sounds good though =S
    Haha wow. Fanlisting obsessed xP I’m starting to get obsesed as well. WOW THANKS ALOT. Heh kidding xP
    WHEE! Have fun seeing it,the movie was pretty good. They missed lots of important stuff though D:
    xxxxxxxxxxxxxx

  14. I have seen a couple of Ghost Whisperers episodes. My mom loves watching it and the show Medium. Great stuff. Lol. Aww I wanna get a card too! Lol! XD xoxo

  15. haha we had a show like that over here in nz. maaan it was freaky! it was called ‘ghost hunt’ and these random semi well known kiwi celeberaties would go around to random haunted sites in NZ in the middle of the night and look for ghosties… they never really found much. lol. theres one like.. about 10 minutes from my house that was a mental hospital and now its like.. a spooky haunted house attraction. yeah o.0

  16. hey. I’m brazilian and love your work
    realy beautiful website ^^ you look so lovely. congratulations! esplecialy your goodies, they’re realy nice *-*
    this layout is so cute, I’ve washed this film. Stepford wives or something like it.. in brazil “mulheres perfeitas” ^^ well I’ll go now. kisses =**

  17. Aw, i think we have Ghost Whisperer over here, it’s with Jennifer love hewitt? I’ve never been into those shows..maybe cuz i hven’t given them a try? lol

  18. So, Ghost Whisperer’s the show that replaces Joan of Arcadia after its been canceled. You should check it out, if you haven’t seen it, its really good. I haven’t seen Ghost Whisperer yet, but it sound interesting!

Leave a Reply to Mary Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

๐Ÿ‘‹ Hello!

Hey, my name isย ๐Ÿ‘ฉ๐Ÿปย Kassy. I am a 33-year-old Graphic Design / Photography ๐ŸŽ“ย studentย located in country Australia. I createย ๐ŸŽจย digital art, captureย ๐Ÿ“ทย photographs, buildย ๐Ÿ–ฅย websitesย and designย ๐Ÿ“˜ย childrenโ€™s books.ย ๐Ÿ’–ย My blog is my online home where I share my personal stories, university updates, freebies, tutorials and much more.ย โญ๏ธ

โฐ Currently

โœจ Let's Connect

๐Ÿ“ Categories

๐Ÿ”— Websites

๐ŸŽซ Member